Var kan jag hitta Bosarp i Norrtälje?

Har stora Coop Norrtälje slutat köpa av er ?

Kommentarer

  • Hej Henrik!
    Tack för frågan. Olika butiker tar in olika produkter beroende på vad de bedömer efterfrågas av just deras kunder. Vilken produkt gäller det specifikt? Kan du höra med butiken om de kan ta hem den till dig? Det är enklast och då får du svar direkt av dem. Det är alltid svårt för oss att ge exakt info för varje butik då de tar in varor centralt och varje butik beställer för sig.
    vänligen,
    Anna
  • Hej,
    För något år sedan slutade dom med färska bröst filéer och nu verkar det som om man slutat med 250 gr frysta.
    Jag har bett dom ta hem så vi får väl se hur det går
  • Hej Henrik!
    Det låter bra. Hör av dig om du behöver att någon på vår konsumentkontakt ringer upp dem och ber om hjälp - men bästa är om du kan få hem de produkter du önskar.
    vänligen,

    Anna
  • Hej,var där igen idag och dom sa att deras huvudmän hänvisade till brist hos leverantören!
    Hur är det med det?
  • Hej Henrik!
    Coop har sagt centralt att de tar in färska och frysta bröstfiléer från Bosarp, sen är det upp till Coop att fördela det mellan sina butiker och för oss är det svårt att svara på vilka butiker de prioriterar.

    Mina kollegor säger att de inte har fått någon information om att det skulle vara brist hos oss. Så det borde inte vara så.
    vänligen,
    Anna
  • Hej igen, tack för uppföljning.
    Jag provade också att beställa färsk på Ica kryddan i Norrtälje, dom tog hem ”reko” istället för bosarp var restad till den 22. Antagligen hos deras centrallager.

  • Hej Henrik!
    Tack för infon. Inget vi kan styra över men tråkigt att höra att de inte kunde få hem Bosarp. Vi har inte ska "restat" den enligt mina kollegor så det ska finnas att beställa för din Coop butik också.
    vänligen,
    Anna