Ben i urbenad kycklingsteak

Hej! Jag tillagade er urbenade kycklingsteak här om dagen. När jag skulle se till att äta den så satte jag ett ben i halsen. Som tur var, blev situationen aldrig allvarlig, men jag är ändå förvånad och aningen skärrad. Hur ställer ni er till detta?
För övrigt var kycklingen mycket god. Mvh G.

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för att du hör av dig. Det var ju tråkigt att höra och vi beklagar att innehållet i förpackningen inte motsvarade dina förväntningar. Ben ska det självklart inte vara i en urbenad produkt. För att kunna hjälpa dig vidare och även informera vår kvalitetsansvarig, behöver vi lite mera info. Fint om du därför kan fylla i uppgifterna som går direkt till vår konsumentkontakt under den här länken.

    med vänliga hälsningar

    Anna