Är era frysta burgare förstekta produkter?

Man ska då med andra ord kunna äta produkten ostekt utan risk för salmonella!

Kommentarer

  • Hej Anders,

    Bra fråga! Ja det stämmer som du säger. Våra kycklingburgare är färdigstekta på fabriken. Jag rekommenderar dock alltid att tillaga burgarna enligt förpackningsanvisningen först. Både för smak och konsistens, och för att kyckling trots allt är en väldigt känslig vara.

    Jag önskar dig en fortsatt bra dag