Hur många kycklingspett är det i er förpackning Teriyaki?

Hej!
Hur många kycklingspett ingår i förpackningen Kycklingspett Teriyaki 200 g?
Annika Gabrielson

Kommentarer

  • Hej Annika!
    Vi pratade nyss på telefon. Här är tips om glazen som jag berättade om.
    https://kundo.app/org/kronfagel/d/kycklingspett-5oid/

    På senaste mässan där jag jobbade med kockarna hade de gjort en BBQ glaze, de spritsade lite bluecheeze majonnäs över och strödde sedan över fint skuren salladslök. Då har du 2 olika smaker på dina spett.

    Du ser också beskrivning av hur spetten tillagades för att snabbt och enkelt kunna serveras till många.
    Lycka till!
    Anna