Ansökan Rätt till rörelse!

Vår förening, Sadaka Familjebyrå, har skickat in en ansökan för någon månad sedan för vår verksamhet Team Schyssting Basket. Om vi förstått det rätt så kontaktas de som beviljats medel. Nu har senaste jurytillfället, 23/8, passerat och vi förstår att inte vi beviljats medel. Men vår fråga är om det är något mer jurytillfälle i år och om vår ansökan då ligger kvar tills dess?

Kommentarer

  • Hej Linda!
    Vi håller på med uttagning som sker nu och om ni sökte redan då är ni med i den. Resultatet meddelas om ca 1 månad.
    Lycka till!
    med vänliga hälsningar

    Anna