Vad innehåller stekt och skivad kycklingkebab?

Innehåller några av era produkter ägg, jordnötter, trädnötter eller shea. Eller finns det spår av dessa i era produkter. Jag är särskilt intresserad av er. Stekt & skivad Kycklingkebab.

Kommentarer

  • Hej Christel!
    Tack för att du hör av dig i en så viktig fråga. På vår produktsida, under varje produkt nere till höger ligger innehållsförteckningen. Inget av det du räknar upp ingår i några av våra produkter. Här är en länk till den sidan. https://www.kronfagel.se/product/kycklingkebab-3/

    Ingredienser i Stekt och skivad kycklingkebab är de här:
    Kycklinglårfilé 96%, potatisstärkelse, salt, paprika, vitlök, chili, lök, vitpeppar, koriander, spiskummin, glukossirap, oregano, antioxidationsmedel (E331).

    Men kolla alltid innehållsförteckningen för säkerhets skull.

    Trevlig helg!
    Anna