Vilka av era produkter innehåller gluten?

Hej!
Jag är jätteallergisk mot gluten. Hur vet jag vad era produkter innehåller?

Kommentarer

  • Hej Karin!
    Alla allergener dvs saker som framkallar allergier är alltid noggrant utskrivna på förpackningen om produkten innehåller det. Du hittar oxå infon om allergener på varje produktsida på vår hemsida. Se ingrediensförteckning under varje produkt längst ner till höger på sidan. Klicka på "Våra produkter" uppe till höger på hemsidan. Eller läs mer under den här länken.

    Som regel är det sällan produkter i vårt sortiment som innehåller allergener, med undantag för alla panerade produkter som innehåller gluten. Om det gäller en specifik produkt tar vi gärna fram informationen. Hör då av dig till vår konsumentkontakt på konsumentkontakt@kronfagel.se med vilken produkt du vill att vi dubbelkollar.
    med vänliga hälsningar

    Anna