Hur registrerar jag mitt körkort?

Hej
Jag äger ett fritidshus i Sävsjö kommun men är inte skriven i kommunen. Jag undrar om jag kan registrera mitt körkort så jag kan slänga avfall på Flishult? Med vänlig hälsning Jonas

Jonas

Kommentarer

  • Hej!

    Det går bra! Äger man en fastighet i våra medlemskommuner så har man tillgång till alla våra återvinningscentraler oavsett vart de ligger, då man i vissa fall kan ha närmare till en specifik central som inte nödvändigtvis ligger i samma kommun som man har sin fastighet i.

    När det gäller Flishult så sköts registrering lokalt på plats av personalen. Väl på plats på Flishult så finns det en ringklocka vid bommen, trycker man på den så kommer personalen ut och hjälper dig att registrera dig för bomsystemet!
    William