Hur ansöker jag om en studentlägenhet?

Vad är det för ansökan som ska göras för att kunna hyra en studentlägenhet
Alvin Persson

Kommentarer

  • Hej!
    Vi lägger ut studentlägenheter på Hemsidan varje år kring den 10:onde juni.  Det är först till kvarn som gäller. För att du ska vara en  godkänd sökare så behöver du lämna in ett antagningsbesked vid kontraktsskrivningen. Vi ringer dig någon vecka efter du anmält dig på lägenheten och då bestämmer vi inflyttningsdag och går igenom lite praktiska saker att tänka på.
    Katarina Kundtjänst/ Uthyrning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.