Skottning kring entréer

Hej
Nu i helgen har det ju snöat mycket men varför har det inte skottats vid ingångarna till lägenheterna? Jag har skottat 3 gånger. Vi har faktiskt många som har rullatorer. De kommer inte ens fram så de kan gå och slänga soporna. På måndag morgon när jag for på jobbet så hade det drivit mycket snö, men jag hade inte tid och skotta och det blev inte skottat förän efter klockan 11.
Vad är det som gäller?
Anneli

Kommentarer

  • Hej!
    Under helger har vi endast en fastighetsskötare i drift som sköter beredskapen och beställer ut skottning i våra bostadsområden. Under helger handskottar vi ej entréer. Det jobbet påbörjas nästkommande vardag. Vid sådana här tillfällen när det snöar mycket är det alltid en fastighet som blir skottad först och en sist.
    Marcus
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.