Ställa sig i kö igen efter erhållet kontrakt

Hej, jag har sedan en tid tillbaka bott i en lägenhet hos er, men är inte 100% nöjd, och vill gärna söka andra, men när jag försöker klicka på "anmäl intresse" på en lägenhet så får jag ett felmeddelande som säger nånting i stil med "kan inte anmäla intresse pga erhållet kontrakt"

Så, när/hur kan jag börja anmäla intresse för andra lägenheter igen?
Fredric

Kommentarer

  • Hej!
    När du har skrivit kontrakt hos oss så måste du registrera om dig som sökande på vår hemsida igen. Dina poäng nollställs och börjar om igen. För att du ska kunna söka på lägenheter som finns publicerad på vår hemsida så måste du ha bott hos oss ett år, ex flyttade du in 2019-05-01 så är du spärrad att söka fram till
    Katarina Kundtjänst/ Uthyrning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.