Inflyttande med jobb

Jag har bott I Stockholm och nu har jag fått ett jobb här I Kramfors men jag har inte lyckats att hitta en bostad I Kramfors tyvärr. Om jag inte kan hitta en bostad i Kramfors så fort som möjligt då blir för svårt att behålla mitt jobb. Fråga är, Hur kan ni hjälpa mig att hyra en bostad här I Kramfors?
Ali Asghar Rezai

Kommentarer

  • Hej!
    Om du flyttar från en annan kommun och inte är skriven i vår kommun och har fått fast jobb minst 6 månader i Kramfors så finns möjlighet att få förtur till lägenheter. För att detta ska gälla så har vi som krav att du inte har betalningsanmärkningar eller skulder till Kronofogden och att du lämnar in ett anställningsavtal från ditt nya arbete.

    Katarina Kundtjänst/ Uthyrning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.