Vad avgör vem som får lägenheten?

Hej!
Vad är det som avgör vem som får lägenhet eller ej?
Jag har precis beslutat mig för att lämna ett långt destruktivt förhållande. Har tre barn i skolåldern också att tänka på. Behöver flytta ganska omgående. Sökt lägenheten på Ringvägen 5 .. har fast tjänst. Mvh Sandra Norman
Sandra

Kommentarer

  • Hej!
    Det som avgör är hur många poäng du hunnit samla på dig. Du får ett poäng för varje dag du är inskriven som sökande. De lägenheter som du söker på radas du upp efter poängen. Sen behöver du även ha inkomst och inte ha skulder och anmärkningar till Kronofogden.
    Katarina Kundtjänst/ Uthyrning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.