Vad har ni för lediga lägenheter?

Hej!
Jag ska flytta hem till Kramfors den 1/6-24 och jag har hört att ni har fler lägenheter att hyra ut än vad som står under ”lediga lägenheter” på hemsidan.
Jag är nämligen väldigt intresserad av att hyra en tvåa i centrala kramfors helst i något av områderna Eskulapius, Magistern, Nyttan, Olympen, Penningen, Snickaren och Wibergska huset.

Lovis

Kommentarer

  • Hej!
    Vi publicerar lägenheter på vår Hemsida https://www.krambo.se/ varje måndag. De ligger ute från en måndag till en måndag framåt. De kan vara publicerad från en vecka till 2 veckor i sträck.  Därefter på en tisdag skickar vi ut erbjudande till de tre första godkända i kön. Du behöver skriva in dig som sökande för att samla lite poäng. Du får ett poäng för varje dag du är inskriven. Det är poängen som styr på vilken plats du hamnar på lägenheter du sökt.
    Katarina Kundtjänst/ Uthyrning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.