Kompensation efter renovering

Jag var utan tillgång till badrum i 52 dagar och har lovats ersättning för den tiden plus för elförbrukning under torktid. 5 veckor efter att det var klart har jag ännu inte fått besked om vilken ersättning det blir trots påminnelse, varför tar det beskedet så lång tid?
Hyresgäst

Kommentarer

  • Hej!
      Det kan bero på många saker. Vi behöver få in rapporter från entreprenörer om tid om hur länge projektet har pågått och eventuellt om det har gått en tork hur mycket ström som gått åt. Sen hanterar vi många ärenden så det kan bli en del väntan och vi är flera inblandade. Fast vi är klar med underlaget så kan det ta tid i nästa steg då det är dags för utbetalning från Ekonomiavdelningen. Hoppas du fick svar på din fråga.
    Katarina Kundtjänst/ Uthyrning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.