Ködatum

Hej jag ställde mig i kön på lägenheter den 2017-11-30
Varför står det att den upphör den 2020-09-16
Kan man inte stå i kö hur länge man vill eller tills det kommer ett erbjudande jag verkligen vill ha.
Elisabeth Floren

Kommentarer

  • Hej!
    Det datum som står där innebär att om du inte är aktiv på dina sidor inom den tiden så faller du ur kön. Är du aktiv så finns den nyaste informationen om dig hela tiden på din sida, såsom telefonnummer adress mm. Om du loggar in dig då och då så förlängds det datumet ett år framåt . Exempel. Du loggar in i dag 18/9-2019 på din sida. Då kommer ditt datum för upphörande förlängas till 2020-09-18.
    Katarina Kundtjänst/ Uthyrning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.