Kan jag som anhörig ställa mina föräldrar i kö?

Hej, mina morföräldrar vill ställa sig i bostadskö, hur ska jag göra
med har inget internet och ingen egen Mail. Kan jag som anhörig stå på kö och ansöka om lägenhet till dem? Med vänlig hälsning, Moa
Moa Olsson

Kommentarer

  • Hej!
    Du kan ställa en av dina föräldrar i kö med alla dennes uppgifter. Har de ingen mail så kan du skriva in din mail och du kan även skriva in både din och dina föräldrars telefonnummer. Vi lägger ut alla uppsagda lägenheter varje måndag och då gäller det att du har en dator eller en internetuppkoppling för att komma åt sidan.
    Katarina Kundtjänst/ Uthyrning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.