Jag tycker det är kallt i min lägenhet, vad är det som gäller hos Krambo?

Håkan HR- och Kramboservicechef

Kommentarer

  • I din lägenhet ska det vara 20-21 grader, och det är förhandlat med Hyresgästföreningen.
    Innan du ringer in och anmäler att det är kallt i lägenheten så tänk på:
    • Mäta tempraturen i lägenheten, mitt i rummet.
    • Har du en soffa eller täta gardiner som hänger för elementen, flytta ut soffan och dra gardinerna åt sidan.
    • Drar det kallt från fönstren, kolla så inte ventilationen är stängd ovanför fönstret. Är den stängd så öppna den litegrann, så ska draget från fönstret minska eller upphöra.

    Katarina Kundtjänst/ Uthyrning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.