Inoljning av uteplats

Jag skulle vilja få min uteplats inoljad, kan jag lägga det som felanmälan?
Håkan

Kommentarer

  • Krambo utför inte inoljning av hyresgästernas uteplatser men däremot bjuder Krambo på gratis pensel och olja för att du som hyresgäst ska kunna ta hand om din uteplats på bästa sätt.

    Skicka önskemål till info@krambo.se eller ring oss på 0612-71 77 00 så skriver vi en rekvisition som du sedan kan hämta på vårt huvudkontor som du sedan visar upp i butik när du ska hämta ut dina varor.
    Håkan HR- och Kramboservicechef
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.