Internet, el och portkod.

Hej! Jag undrar om det är något speciellt internet man måste ha eller om man kan välja fritt?
Har jag uppfattat det rätt att det är eon som är elbolaget jag ska ha?
Och jag undrar om ni kan skicka portkoden 😀

Kommentarer

  • Hej!
    Vi har kabel indraget i de flesta husen fortfarande. Det är Mediateknik.com som äger stadsnätet. Du kan gå in på deras hemsida och se vilka alternativ du har då det gäller internet.
    Vi anmäler till elbolaget EON att du flyttar in och de kommer att skicka separat information till dig. Betalningen av elen sker till dom. Portkod är det inte till alla hus. Men om du bor i sådant hus behöver du kontakta oss om du inte fått en portkod.
    Katarina Kundtjänst/ Uthyrning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.