Återställa lösenord, mina sidor

Hej! Jag hyr en lägenhet utav er sen ca 3 år tillbaka och vill logga in på mina sidor för att göra en felanmälan men har tydligen glömt lösenordet. När jag fyller i mitt personnr för att få mitt lösenord återställt står det att mitt personnr inte kunde hittas i systemet. Vad gör jag för fel och hur ska jag gå tillväga?
Amanda Danielsson

Kommentarer

  • Hej!
    Det kan vara så att du måste registrera om dig igen på vår hemsida. Jag ser även att det har varit driftproblem med hemsidan så det kan ju vara det som ställer till det. Prova att logga in dig lite senare.
    Katarina Kundtjänst/ Uthyrning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.