Inloggning

Jag kan inte logga in? Det står att mitt person nummer är registrerat men jag kan inte få ett nytt lösenord till min mejl för då blir nått fel? Jag vill göra en intresse anmälan på en lägenher men kommer inte in.
Mvv Linda
Linda

Kommentarer

  • Hej!
    Att du inte får ett mail med nytt lösenord kan bero på många saker. Exempel: Har du skrivit rätt mailadress hos oss?
    Har du kollat din skräppost? Ibland kan våra mail hamna i er skräppost av någon anledning. Det bästa är då inget annat fungerar, att du ringer in så kan vi hjälpa dig.
    Katarina Kundtjänst/ Uthyrning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.