Inflytt

Vad är skillnaden mellan "tillgänglig från" och tillträde? Vissa lägenheter jag sett ligga ute har ett datum på "tillträde från" och ett annat datum på tillträde. Vilka av dem är det man utgår från vid inflytt? Dvs från vilket av datumen kan man flytta in?
Ellen

Kommentarer

  • Hej!
     Ibland finns det två datum. Det senare datumet är ordinarie uppsägningstid och det tidigare inflyttningsdagen är att personen som bor i lägenheten kan tänka sig att flytta ut tidigare.
    Katarina Kundtjänst/ Uthyrning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.