Kan man hyra tvättmaskin av Krambo?

Vad kostar det att hyra tvättmaskin och hur lång tid tar det från ansökan att man får tillgång till en tvättmaskin. Vad är villkoren för att hyra en tvättmaskin, om den går sönder eller nåt blir fel med den.
Evelina

Kommentarer

  • Hej!
    Vill du hyra en tvättmaskin så kostar det 125 kronor i månaden. Det du behöver göra är att skriva på en ansökan hos oss. Blanketter har vi på Krambo. När du fyllt i och skickat in ansökan så tittar vi på om det finns något ekonomiskt hinder, exempel hyresfakturor som gått till inkasso. Därefter lägger vi ett ärende till tekniker som bokar tid med dig. Han tittar på om det är möjligt att regelmässigt installera en tvättmaskin i din lägenhet. Det kan ta upp till 3 månader innan du får en tvättmaskin.
    När du hyr en maskin från oss så är det vi som lagar och servar den.
    Katarina Kundtjänst/ Uthyrning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.