Registrera dig i kön

Hur registrerar jag mig?
Håkan HR- och Kramboservicechef

Kommentarer

  • Du registrerar dig genom att gå in på vår hemsida: Krambo
    1. Gå in under fliken Mina sidor
    2. Till vänster längst upp väljer du. Registrera dig.
    3. Du fyller i dina personuppgifter och väljer områden som du är intresserad av. När du är klar så sparar du. Nu är du registrerad som sökande.
    Du får ett poäng för varje dag du är inskriven. Ju mer poäng du har ju längre upp i kön kommer du då du söker lägenhet.
    Är du inte aktiv på Mina sidor under 6 månader får du ett mail om att du ska in och uppdatera dina uppgifter.

    Katarina Kundtjänst/ Uthyrning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.