Har ni studentlägenheter? Om så, i vilka områden finns dom?

Olof

Kommentarer

  • Ja, vi har studentlägenheter.
    Det vi har att erbjuda är eget sovrum i möblerade tre rum och kök. Då delar ni på kök, badrum och vardagsrum och har ett eget sovrum. De möblerade lägenheterna har vi på Hällgumsgatan kvarteren Uttern, Vesslan och på Källgatan kvarteret Neptunus.
    Vill du bo alldeles själv så har vi omöblerade ettor på 44 kvadrat. De ligger på Ringvägen 20 kvarteret Magistern.
    Vi lägger ut studentlägenheterna på hemsidan och det sker två gånger om året, juni och december.

    Katarina Kundtjänst/ Uthyrning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.