Köpoängen vid byte

Hur fungerar det med ett byte av lägenhet inom krambo bostäder, om jag skulle vilja ha större.
behåller jag poängen eller förlorar jag dem när jag fått lägenhet.
Elisabeth Floren

Kommentarer

  • Hej!
    Dina poäng nollställs då du skriver kontrakt på en lägenhet.
    Du måste bo i din lägenhet ett år innan du kan byta till en annan. Men du kan registrera dig som sökande igen på hemsidan och samla poäng tills det är dags att söka  en ny lägenhet.
    Katarina Kundtjänst/ Uthyrning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.