Byte av köksluckor och garderobsluckor

Hej
Vad är det för tidsperiod för att få t ex köksluckorna utbytta? I min lgh är det bl a två olika fabrikat och färgskillnader i lådraden. Skavda luckor med fläckar som inte går att få bort.
Garderobsdörrar med handtagen i olika höjder. Man kan säga lappat och lagat. Fult och störande.
Ska inte behöva betala för nya luckor själv när de här är, ja hur gamla?

Pia Wendtland

Kommentarer

  • Hej!
    Det är ingen tidsperiod på köksluckor. Om du vill ha dem utbytta så kan du välja till det som Tillval. Då tillkommer 150 kronor i månaden på hyran. Då ingår nya köksluckor och ny arbetsbänk.
    Katarina Kundtjänst/ Uthyrning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.