Bostadskön

Hej! Har stått i kö väldigt länge nu hos er och undrar då hur jag kan va nr 6 på en lägenhet? Hur många år ska man stå i kö för att kunna hyra undrar jag nog lite.

Kommentarer

  • Hej!
    Det ser olika ut för varje lägenhet. Söker du i ett område där det är populärt att bo exempel ett hisshus mitt i stan, så krävs det många poäng. Det beror också på hur många poäng de andra har som söker just på det objektet. Tvårummare är kanske mer populär än trerummare. Eftersom vi inte har så många hisshus i stan så blir det oftast längre köer på de objekten.
    Katarina Kundtjänst/ Uthyrning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.