Hur länge behöver man stå i kö för att få en lägenhet?

Hej! Jag är sugen på att hitta en 3:a på bruket till mig och min dotter. Jag hörde nu att man måste stå i 1 års kö för detta? Hur kommer man med i kö systemet isf? Jag bor för nuvarande i ett hus som ska säljas.
Caroline Nilsson

Kommentarer

  • Hej!
     Det är lite olika väntetid på olika områden och orter. Det är poängen som styr på vilken plats du hamnar. Du får ett poäng för varje dag. Jag rekommenderar att du söker på allt som verkar intressant. Du kan anmäla dig på 6 stycken lägenheter åt gången.
    Katarina Kundtjänst/ Uthyrning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.