Boende som student

Hej! Jag och två vänner till mig studerar i Kramfors och är ute efter en lägenhet. Vet inte om ni kör efter poäng eller om det är efter kreditvärdighet så därför skriver jag ett mejl. Vi skulle vara intresserade av en 3a eller 4a i närheten av Kramfors centrum. Finns det något ledigt just nu som man eventuellt skulle kunna få tillgång till innan skolstarten den 1 september. Hoppas att höra från er. Vänliga hälsningar Max Henriksson
Max Henriksson

Kommentarer

  • Hej!
    Om du söker en vanlig lägenhet går vi efter poäng och kreditvärdighet. Söker du på en studentlägenhet så är det först till kvarn som gäller. Då krävs ett antagningsbesked eller ett studieintyg på att du ska börja skolan eller går redan en utbildning. Om ni vill bo tillsammans så är mitt råd att söka på en möblerad trea studentlägenhet som är helt ledig. Just nu har vi ingen hel studentlägenhet ledig. Vi publicerar dom på hemsidan så fort någon säger upp.
    Katarina Kundtjänst/ Uthyrning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.