Bo

Hej! Hur länge behöver man stå i kö för att ha chans till lägenhet? Mvh Malin (ännu inte ortsbo)
Malin

Kommentarer

  • Hej!
    Du får ett poäng för varje dag som du står i kö. Det är poängen som styr på vilken plats du hamnar på då du anmält intresse på ett objekt som ligger ute. I centrala Kramfors behövs det mer poäng alltifrån 500 poäng och uppåt. Hisshusen krävs det oftast över 1000 poäng. Det beror även på hur många poäng de andra har som söker på samma objekt.
    Söker du i utkanten som Bollstabruk, Nyland eller Ullånger kan du få en lägenhet inom en månad.
    Katarina Kundtjänst/ Uthyrning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.