Hur många gånger kan jag tacka nej till ett erbjudande?

Hur många gånger kan man hamna etta på en lägenhet och tacka nej? För mig är känslan och utseende i lägenheten viktig och jag har tackat nej till 2st nu och ytterligare nej på en annan för flera månader sedan...
Vad händer om man tackar nej återkommande..
Anonym.

Kommentarer

  • Hej!
    Om det är du som får erbjudande om att skriva kontrakt, så kan du tacka nej tre gånger. Fjärde gången blir du spärrad i 6 månader från att söka på lägenheter. Under spärrtiden så fortsätter du att samla poäng som vanligt, ett poäng per dag.
    Katarina Kundtjänst/ Uthyrning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.