Hur fungerar visning av studentlägenhet?

Hej!

Är visning bara tillgänglig om man får lägenheten? Och om jag bor flera timmar bort, måste jag fortfarande åka och titta på den? Även om det då inte är säkert att jag får den?

Kommentarer

  • Hej Wilhelm, när det gäller studentlägenheter så har vi inga visningar så du behöver alltså inte åka ända hit för att titta på dom. Du kan tacka ja ändå och invänta besked från oss.
    Susanne Uthyrning