Var kan vi förvara barnvagnen?

Hej!
Jag och min sambo har precis flyttat in hos er. Vi undrar var vi kan förvara vår barnvagn?

Kommentarer

  • Hej Pernilla!

    Välkommen och hoppas ni trivs i er nya lägenhet.

    I vissa hus finns särskilda uppställningsplatser för underredet till barnvagnar. Insatsen förvarar du i lägenheten eller i förrådet. I en del områden finns också särskilda barnvagnsförråd. Om du vill veta vart de ligger så kontaktar du vårt Kundcenter.
    Av brandsäkerhetsskäl får inga barnvagnar förvaras i trapphuset.

    Hälsningar
    (Uppdaterad )