Var kan jag tvätta mina mattor?

Hej!
Jag skulle vilja tvätta mina mattor. Har ni någon tvättstuga/tvättmaskin där jag kan göra det?

Kommentarer

  • Hej Leif!

    Ja, det har vi för våra hyresgäster.

    Den ena ligger på Kvarnbergsvägen 2 och den andra ligger i Bojsenburg, K4:an

    För att kunna använda tvättstugan måste du kontakta Kundcenter

    Om du idag har tagg till din lägenhet kan vi lägga till behörighet för att komma in i tvättstugan.
    Om du inte har tagg, gör vi en sådan och skickar till dig på posten.

    (Uppdaterad )