Vad menas med poäng plats 10?

I annonserna med lediga lägenheter finns en rubrik som heter "Poäng plats 10", vad betyder det? Är det antalet köpoäng som krävs för att hamna inom spannet 1-10?
Kopparstaden Kopparstaden

Kommentarer

  • Hej,

    Det är antalet poäng som personen som ligger på plats 10 har. Om du vet att du har fler poäng än personen på plats 10 kommer du få ett erbjudande om visning. Vi har ingen specifik poäng för olika lägenheter utan det är den med mest köpoäng som får lägenheten. "Poäng plats 10" kan ge sökande en fingervisning om hur många poäng som behövs för just den lägenheten.
    Magdalena Kundcenter