Uppsägning lägenhet

Hej!
Vi ska säga upp våran lägenhet. Och det finns en ruta man kan fylla i "önskat datum för avflytt" som då är tidigare än uppsägningstiden. Vad innebär detta? Om vi tex väljer en månad tidigare är det bindande då eller preliminärt?

Vänligen,
Johanna.
Johanna Henriks

Kommentarer

  • Hej Johanna,
    Det innebär att du kan ange ett tidigare utflyttsdatum, om någon är intresserad av att flytta in tidigare så förmedlar vi det och din uppsägningstid blir kortare.
    Anger du ett tidigare utflyttningsdatum så förutsätter vi att så är fallet.
    Anna-Karin Uthyrning