Går det att få kortare uppsägningstid?

Kommentarer

  • Hej Yvonne!
    Tack för din fråga. Nej. Det är 3 månaders uppsägningstid om du ska flytta ifrån oss, och 2 månaders uppsägningstid om du flyttar inom Kopparstaden.

    Det är hela kalendermånader som gäller vid uppsägning. Uppsägning räknas från den sista i den månad som du säger upp.

    Till exempel: Om du säger upp ditt avtal den 7 mars, gäller kontraktet till den sista juni. (Uppsägningsmånader är alltså april, maj och juni.)