Uppsägning av hyresavtal

Skriftligt eller vid personligt besök hos er?

Kommentarer

  • Hej Christina!

    Du kan både säga upp ditt avtal skriftligt eller vid ett personligt besök hos oss
  • Härmed säger jag upp min lägenhet 320-005-2-009 på Kvarnbergsvägen 1L
  • Hej,
    Du säger upp din lägenhet genom att skicka oss ett mail, marknad@kopparstaden.se. Då får du en bekräftelse också per mail och vi skickar mera information till din postadress.
    Vänligen,
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.