Tvättstugan

Efter hur lång tid får jag använda tvättstugan när bokad person inte nyttjar tiden.
Birgitta

Kommentarer

  • Hej,

    Hur länge man får använda tvättstugan efter avslutad tvättid är olika bland alla våra tvättstugor. Information ska finnas i tvättstugan eller så kan du kontakta vårt Kundcenter på kundcenter@kopparstaden.se eller 023-458 00 så kan vi ta reda på vad som gäller i just din tvättstuga.
    Magdalena Kundcenter