Hur får man trygghetsboende?

Hejsan! Min morfar är intresserad av att hyra en lägenhet på ett av era trygghetsboenden. Vad jag förstått så har han köat på dessa men han är inte så teknisk av sig så han har bett mig om hjälp att kolla åt honom. Finns det några tillgängliga eller är det några som kommer bli lediga framöver?
Mvh Moa

Kommentarer

  • Hej Moa,
    Vad roligt att höra att din morfar är intresserad av bo hos oss på något av våra Trygghetsboenden. För att han inte ska gå miste om några förslag på lediga lägenheter, så kan du lägga in din mailadress på hans "Mina Sidor" och få förslag skickade till dej. För att se lediga objekt, vänligen besök vår hemsida www.kopparstaden.se på första sidan ser ni de lediga objekten.
    Vänliga hälsningar,
    Anette Uthyrning