Går det att ta bort autogiro?

Hej, jag har just nu min hyra på autogiro, men undrar om de går att ta bort de, så man bara får avin istället och kan betala in den när man vill istället ( under månaden såklart). Om de går, hur gör man då?
Felicia Samuelsson

Kommentarer

  • Hej! Ja, du kan ta bort ditt autogiromedgivande från din egen bank.
    Där kan du också välja om du vill ha e-faktura som avisering.

    Du kan också välja brev eller e-post som avisering. Då hör du av dig till oss om du skulle vilja ändra.
    Elsa