Vilka får visningserbjudande på studentlägenhet?

Hej!
Gäller det samma för studentlägenheter som för vanliga lägenheter att de tio främsta med högst poäng får visningserbjudande eller är det något annat som gäller för studentlägenheterna?

Kommentarer

  • Hej Josefine,

    Tack för din fråga. När det gäller studentlägenheter så är det de tre sökande med högst poäng som får erbjudande. Om personen med högsta poäng tackar "Nej" går erbjudandet vidare till nästa i kön.
    För dessa lägenheter finns ingen möjlighet till visning, utan man tackar "Ja" eller "Nej" till erbjudandet.

    Med vänliga hälsningar