Får jag förtur till vanliga kön när jag bott i studentlägenhet?

Hej. Jag bor i dagsläget i en studentlägenhet men är snart klar i skolan. Har fått ett fast arbete till hösten och mina köpoäng räcker inte alltid till lägenheter. Finns det chans till någon förtur eftersom jag blir kvar i Falun?

Kommentarer

  • Hej,
    Alla studenter som bott hos oss och klarat av 120 hp på Högskolan Dalarna får 1 års extra köpoäng till vanliga lägenheter. Skicka in ditt resultatintyg till:
    student@kopparstaden.se.
    Vänligen,