Spärr försvinner inte efter en månad?

Hej, jag har varit spärrad ett tag, trodde att spärren skulle försvinna efter en månad men det har den inte gjort, så undrar varför är jag spärrad och hur får jag bort  den?

Kommentarer

  • Hej Evelina

    Ta kontakt med Marknadsavdelningen per telefon 023-458 00 så tittar vi på det.

    En del spärrar är sådana att de försvinner automatiskt, andra måste vi manuellt plocka bort.

    Hälsar