Se plats i kö

Hej, förut kunde man se vilken poäng som sökande på plats nr 10 har samt sedan se vilken köplats man själv hade, kan man inte se det längre?
Sandra Höcke

Kommentarer

  • Hej,
    Sedan vi uppdaterade systemet så kan man inte se det längre. Vi jobbar på att få en liknande funktion i det nya systemet, tills vidare får du gärna höra av dig till oss så tittar vi upp vilken poäng som krävs. Här hittar du våra kontaktuppgifter.
    Magdalena Kundcenter