Får man parkera inom era områden?

Är det förbjudet att parkera utanför porten? I och urlastning kan jag förstå, men stå bara parkerad i flera timmar varje dag
Det är en personbil vill jag tillägga. Mvh

Kommentarer

  • Hej Thomas!

    Det är tillåtet att under en kortare tid parkera utanför porten för i och urlastning. Men det är inte tillåtet att stå utanför porten under en länge tid! Här hittar du kontaktuppgifter till vårt p-bevakningsföretag som du kontaktar om någon felparkerat sin bil.

    Med vänlig hälsning
    (Uppdaterad )