Motorvärmare med el i 24H?

Hej!

Jag bor på Knoppen och har parkeringsplats med motorvärmare. Jag skulle behöva ladda batteriet i bilen då och då, vilket kan ta runt 24 timmar. Detta på grund av ibland många korta körningar med bilen... Men det är ju i motorvärmarenheten en timer, som jag inte riktigt vet hur den funkar, samt vad jag förstår, bara ger el under cirka en timme innan den slår av. Hur kan man gå förbi denna timer och, som jag skrev, ladda batteriet, under lång tid? M v h Mikael

Kommentarer

  • Hej Mikael

    Det är inte möjligt att få den laddtid du önskar i våra stolpar. Jag hoppas du kan finna ett annat sätt att ladda ditt bilbatteri.

    Vänligen