Min switch är trasig, var felanmäler jag det?

Hej,
Switchen i min lägenhet har gått sönder, var anmäler jag det?

Hälsningar

Kommentarer

  • Hej Annie,

    Switchen är den avlånga svarta lilla fördelaren som sitter inuti medieskåpet, oftast placerad på väggen i din hall. Denna ingår inte i lägenheten. Har den gått sönder köper du en ny, finns på de flesta elektronikbutiker, eller använder en router istället. Varken Kopparstaden eller din leverantör har möjlighet att hjälpa dig med bytet av switchen.